22.1.13

Многу срам*тна песна (18+)

Царевата Ќерка:
За Ниче ме заболе пиче.

Штрафта Мачка:
во глава ми створи непријатно сличе...

Царевата Ќерка:
зошто? па реков пиче, а не кур бричен

Штрафта Мачка: 
таква слика за мене ќе беше нежна, драга емоција
о прекини на таа твојата да ми прајш промоција!

Царевата Ќерка:
а шо ми глумиш некоја културна
и пцовки избегаваш ма, да ти го гурнам?

Штрафта Мачка: 
о, бог шест дена го создаваше светот
зар на седмиот да си го поебам векот?
јас израсната ко права христијанка
нејќам пички, јер сам партизанка!
 

Царевата Ќерка:
како врза црква и комунизам не знам
опцуј еднаш ма, да ти го резнам

Штрафта Мачка: 
штом постојат на светов христијани анархисти
ќе постојат и стихови за црковни комунисти.
јас не знам каков е тој речник твој гнасен
и дал духот по смртта ќе ти биде кучко спасен!

Царевата Ќерка:
ве утепа таа автоцензура
удар по чело со два-три кура.
политичка коректност е за пизди
немој за тоа да ми цмиздриш

Штрафта Мачка: 
со таа уста мајка ти ја бацвиш смрдло една мала
некогаш не знам дал нешто си рекла ил си срала!

Царевата Ќерка:
уф добро е, барем рече „серење“
да речеше „какање“ ќе имаше дерење
тоа ти е најблиску можно до пцовка
најбољи е жената гласно коа офка

Штрафта Мачка: 
овој лајк ти е само за стихот последен
(не секој верник за општење е вреден)
но знаеш, јас до брак не давам ни масажа
за разлика од тебе, невернице со километража!

Царевата Ќерка:
за секој ташак по една рецка
стаена у bold ако добро ме клецкал
прешкртана ако само ме пецкал
у црвено ако после тоа не ме рецкал

 
секоја девица треба да плаче
што никој не го погалил нејзиното маче
што никој врз цице не и стаил раче
што никој во страст не и скинал гаче

поштените нека си лечат фрустрации
со малограѓански стереотипизации
и со секс видеа на малите екрани
да живеат репродуктивните органи

не можам више, срам ме фати
:)

Штрафта Мачка: 

значи стварно? срам те фати?
редно е некој јазик да ти скрати!
каде вака со тој промискуитет
бар нечесноста да ти вродеше со наталитет!
но не, ти сакаш семе да ти заврши на коса

да им се покажуваш на мажи гола и боса!
да ги пипкаш по јајца и газови бели
да им зборуваш срамни зборови врели.
да ги љубиш страсно по влакна срамни
да општиш со нив преку акти неморални.

малку да беше ко мене ќе речеше - леле!
замисли се шо прајш, не биди теле!

No comments:

Post a Comment