23.3.13

Срамотна песна од приватната колекција

за нашата друшка под псевдоним „Милица“, нејзиниот „Вук“, нивната веза на далечина и последиците врз нашето психичко здравје



(за спалната во црвеното станче)

Штрафта Мачка:
  • зар само јас таму сум се љубела?
    и ти курво пичката си ја нудела


    Царевата Ќерка:

    та не реков јас дека ти само блуднееше
    во таа спална сечие семе се сееше

    Штрафта Мачка:

    и Милица в спална газ слече гол
    а Вук и го наби ко напален вол


    Царевата Ќерка:

    Вук увек така на Милица и го набива
    дури мислам, дур ја ебе, сто посто дека завива


    Штрафта Мачка:

    и да ги начекаш така в афект голи растресени
    ќе продолжи да и го клава, од страста понесени
    ја фаќа за цицка, пупка и гризе срамно
    ни клипче на јупорн не им е рамно
    се коваат ко свињи, ко утре да нема
    со курот Вук џигерите и ги зема

    Царевата Ќерка:

    јас мајке ми еднаш ги фатив во чинот
    и тој продолжи да и го набива клинот
    сто посто би им се качил адреналинот
    да може да ги гледа и на Бога синот

    ја мислам, можеби се работи за фетиш
    и све е ок, дур на други не штетиш
    но мислам дека уопште не е коректно
    пред друг да се ебеш така директно
    а тој кур да не видел извесно време.
    ни в пичка кур, ни в матка семе!
    па сепак, добро е дур се ебаваат
    да не почнат со курови и цицки да не маваат...

    Штрафта Мачка:

    па не еднаш се напила ко крава
    и рекла фати ми цицка здрава.
    погали ме еве тука на бедро
    па курвата се насмеала ведро.
    штом не е при неа тој маж страсен
    нас не тера Милица на чинот гнасен

    и тебе те натера да снижиш морали
    и в сатански оган да горат катедрали
    да слечете пупки и голи да ве гледам
    рака на цицки бели да ви редам

    Царевата Ќерка:

    о заради таа нивна врска на далечина
    не еднаш сме и играле стриптиз на месечина
    та мора ли да плаќаме за нејзините нагони?
    послушни ко евреи во сточни вагони
    јас мојот морал го чував толку свет
    долго меѓу нозе чував недопрен цвет
    но Милица, ко во неа да влегла сатаната
    ми збореше: немој да бидеш заостаната
    ме научи за што друго се користи бананата
    и пред бога еве седам ко грешница застаната...
    Штрафта Мачка:

    сакав да се чувам за мажот од соништата
    гола да го примам штом се врати од боиштата
    но таа ме измами танцувајќи ко чигра
    за неа чинот на љубов е валкана игра
    мајка ли сеа со оваа уста да љубам
    дур од гнасни мисли умот си го губам
    нејзиното лице со фаца на светица
    си нашло тело на опака проклетница

    Царевата Ќерка:

    на Вук Караџич во мака му се обраќам
    земи ја во белград, од лезбејки јас повраќам
    а таа ме тера да чинам анти-божји дела
    да и ја гледам цицката, да се допирам цела
    да и раскажувам за сексуални случувања
    на половиот орган да си вршам проучувања
    на промискуитет и гревови ме тера
    со различни да блудничам, дури и од друга вера
    (со гнасни куришта сечени во сунет)
    о како човек да не остане збунет
    штом ја чуе како реди зборови неслушнати
    за двајца кои свршуваат во занес така гушнати
    или жени две кај пупки си гризаат гнасно
    (зар кур нејќат лезбејките, не ми е јасно?!)
    е такви слики страшни таа ни раскажува
    и дека сме неебени не омаловажува
    јас не знам уште колку овој товар ќе го трпам
    многу скоро куршум во чело ќе си скрпам.

    Штрафта Мачка:


    прати му и кажи, и мене ме мачеше
    со Стојан да моеше на гла ќе ни се качеше
    лапајте се рече тука пред мене бесно
    на Стојан во гаќи му стана тесно
    јас се срамев, но со тие очи габаритни
    ме потсети дека пред неа не сме многу битни
    па подадов јазик и Стојан исто така
    да не гледа во чинот срамен бештијата сака

    Царевата Ќерка:


  • та земи ја Вуче, ко што ја земаш во спална
    ко железо врело земи ја на наковална
    нека шири таму ерес меѓу српските жени
    нас две веќе успеа од корен да не смени
    да станеме две ороспии напалени
    (иако во христијански семејства сме калени)
    ни уништи и живот и здравје и име
    рада стана позната по голото виме
    а јас по секс во клупски тоалети.
    земи ја, ич нејќам на нас ни да се сети!
  • „Вук“:



    Vuk uzvraća udarac:
    samo se vi zezajte,
    dok meni je teško,
    pa ovako na daljina,
    ja ga drkam često.

    Штрафта Мачка:
  • и јас сум сама во охридот ладен
    без газот на Милица да ми штрчи грамаден
    те сфаќам и совет ти давам чесен
    пушти си ноќва порнич бесен


    (секоја сличност со реални личности и случки е намерна)

No comments:

Post a Comment